Stem!
Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Mest lest-listen.

CLA gunstig for diabetikere

Kosttilskuddet CLA kan hjelpe diabetikere med å kontrollere blodsukkeret, viser en forskningsrapport.
(Trim.no 08.02.2012 kl. 09:56) Les saken >>




Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk): (2 (9 6.8 10 10) 11) 20 21 27 81 Artikkelen Belury CLA Denne Det Elleve Forskerne HJELP I Kosttilskuddet MED Martha Ohio Personene State TABLETTER University aktivitetsnivået appetitten at av beskjed blodet blodsukkeret både daglig de deltagere deltok dem den diabetes diabetikere eller en er ernæring et fant fikk for forandre forskningsperioden forskningsrapport forsøkspersonene fra gikk gjennomsnitt glukose glukosen glukosenivået godt gram gunstig hadde hentet hjelpe hormonet høyere ikke juksepiller juksepiller kan kilo kontrollere kosttilskudd kroppsvekten lange lavere leder leptin løpet man matvanene med medisiner men ned nivå nivået og også om pasientene personer pluss- professor prosent prøve på pågikk påvirker redusere sammen sammenheng sammenlignet sier slanking slanking som spennende studien studien tilskudd tok tyder ukene uker ut vanlig ved viser www.Mozon.no å åtte

Annonser: • Videoforklaring.no - Si det med video! • DinSMS.no - Send gratis SMS • Gavetips fra Gaveguide

Copyright © Mylder AS 2000-12. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Nyhetsovervåking
Nyhetsovervåking
Støtt Amnesty!
Børs
Oslo: 395,27 +0,79%
Dow: 12580,69 +1,01%
Nasdaq: 2870,99 +1,18%
FTSE: 5391,14 +0,65%
DAX: 6396,84 1,16%
CAC 40: 3084,70 +1,37%
Nikkei: 8657,08 
Hang S.: 19 055 
Oppdatert: 30.05.12 kl. 00:30
TV i dag
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 7,52 • USD 6,01
• SEK 83,69 • DKK 101,21
• GBP 9,41 • JPY 7,55
Oppdatert: 30.05.12 kl. 00:32
Tips en venn om MYLDER!
Din e-postadresse:
 Adressen til den vil du tipse:

  
Se teksten som blir sendt (åpnes i nytt vindu)