Til førstesiden »
Kampanje 04.05.2021 kl. 12:19

- QR-koder kan revolusjonere annonsemarkedet

- Selv om teknologien er lett er tilgjengelig, er det få som benytter seg av muligheten, skriver Vipps-sjef Rune Garborg.


Bør andre også lese denne saken? Klikk på "Stem"-knappen, og artikkelen hopper et lite hakk oppover på Anbefalt-listen »


Saken inneholder følgende stikkord (sortert alfabetisk):
18-29 absolutt akkurat aldersgruppen alle allerede alt Altfor Altså andre annet annonsekampanjer annonsemarkedet annonser annonsering annonsør annonsører april at av bare begge begrepet benytter benyttet bestilling betale betaling betalings- betalingsterminalene betalt betraktelig blir boards boksen bragte bringe bringer bruke brukes budskapet burde busser butikk butikken Butikkene butikker butikkvindu butikkvinduer Butikkvinduer butikkvinduet både bøker bør da dag De de dem den Den denne der det Det Dette digitale direkte disse DM’er du Dyktige dyre døra effektive eksempelvis elektriske eller en En enkel enkelt enkle enn enormt Enten er et etter fester fjor flatene flere For for forbi forbipasserende forener forkorter form forsiden forstå fra frekkeste Frem fremdeles fullt fysisk fysiske får fått Garborg gir gitarer gjelder gjennom gjennomført gjøre glemmer glipp god går ha hadde har hender her hjelpe hjem hos hva Hvem hverken høy høyest ikke inn inne innen innholdsannonse investment jeg Jeg julekalender kan kanskje kataloger kjøp kjøpe kjøpsinnfall kjøpsmodus kjøpsmulighet kjøpsmuligheter kjøpt klikk kom kombinert kommer kommunikasjonsfolk Kondomeriet kontekst kort kortest kreative kun kundeaviser kundene Kundene kunder kunne la lager lenger leseren leste lett levering leveringsløsninger levert like lot lyst løsningen Løsningen man mange markedsførte Med med medier meg men mener meny merkevarestyrke millioner minimum mobilen mulig muligheten mulighetene muligheter Music musikkinstrumenter måte måten nedstengingen nemlig Neste nettbutikk nettbutikken netthandel noe norsk nylig nytt når offline offline-kanaler ofte og også om omdømme omkring on online opp oppgir overaskende papirbaserte paraplyer pekepinn perfekte perrongen pilot plakater plassert plasserte poeng popper potensialet potensielle produktene promotering påstå QR-kode QR-koden QR-koder rask regnfull reklame reklameplakaten reklameplakater rent rett return revolusjonere risikere Rundt rundt Rune råd sa salg salget salgsflate salgsutløsende samme sammen Sannsynligheten sannsynligheten Scarboro se? seg selger Selv selv ser shoppe shopping sitter skanne skannes skannet skjermer skriver skulle som Som spontane steder stengetid stengt stengte stopper stå står synlige tannbørster tannlegen tar tasting teknologien tenker tenkte testet ti til tilgjengelig tilhørende to Toronto Tre trenger trikker typer tør ukeblad ukulele ulike under undersøkelse unna ut ute uten utendørsplakater utenfor utfordres utnytte utsjekk utstilt var vare varehandel varer ved Ved vegne veien veldig velge venterommet verden verdener via viktig ville Vipps Vipps-betaling Vipps-sjef vippsere virkelighet visning være vært web-adresser window YouGov å årets ønske øynene

Copyright © Ottmar Holding AS 2000-21. Ansv. utgiver Tom W. Ottmar
Støtt Amnesty »
Børs
Oslo: 1069.82 +0,38%
Dow: 34382,13 +1,06%
Nasdaq: 13429,98 +2,32%
FTSE: 7043,61 +1,15%
DAX: 15416,64 +1,43%
CAC 40: 6385,14 +1,54%
Nikkei: 28084,47 +2,32%
Hang S.: 28010,00 +1,06%
Oppdatert: 16.05.21 kl. 22:50
Gjør siden mer nyttig
Under denne boksen - og et par andre steder til venstre - finner du knapper som heter "Vis kategori her". Klikk på dem og velg kategorier som passer for deg :-)
TV i dag
MeeTV
Se.no
VG
Dagens sjekk
Valuta
• EUR 10,72 • USD 9,4
• SEK 102,26 • DKK 143,82
• GBP 12,05 • JPY 8,81
Oppdatert: 16.05.21 kl. 22:32